Klacht: Onredelijke en klantonvriendelijke bezorging

op 06 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tegelijkertijd met de bezorging van een wasmachine zou de oude wasmachine meegenomen worden .Afspraak was dat ik 30 minuten van te voren gewaarschuwd zou worden. Echter 10 minuten na de melding stonden ze voor de deur, en weigerden de oude wasmachine mee te nemen. ikstond klaar met een steekwagen en was bereid zelf de wasmachine naar de bus te brengen. Maar mijnheer was zeer resoluut en onvriendelijk. .en vooral onredelijk.Foei.

Ik wil op een normale manier behandeld worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:25 geantwoord

Beste heer Broos,

Bedankt voor uw bericht.

De automatisch verstuurde SMS die u ontvangt wordt op basis van GPS gegevens verstuurd. Wanneer de tablet van de koerier niet goed kan synchroniseren is het mogelijk dat de tijd wanneer de SMS wordt verstuurd niet meer klopt. Om die reden is dit enkel een indicatie maar niet bindend.

In onze gegevens zien we dat u een afspraak had met drempelservice. De voorwaarden bij het meenemen van een milieuretour zijn dan ook dat de retour afgekoppeld is, compleet droog en klaar voor vervoer. De koerier gaf aan dat de milieuretour nog aangekoppeld in het huis stond. Om die reden heeft de koerier aangegeven dat de wasmachine niet meegenomen kon worden. Desondanks begrijpen we dat het een vervelende ervaring is geweest, waarvoor excuses.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Cigale