Klacht: Onredelijk behandeld

op 15 mei 2020 over Esso in de categorie Tankstations

Ik kwam in Zoetermeer in oosterheem het fidiaal binnen om af te rekenen voor de tank en ik wou een pot tabak halen. Ik vroeg met een normale toon wat ik wou hebben, dat hadden ze helaas niet dus ik bedacht me snel voor een van de andere potten. Een van uw collega’s sloeg hem aan, en op het laatste moment bedacht ik mij nog toch voor een andere pot. Waarop Julie collega heel agressief en dreigend reageerde van je hebt nou al je keuze gemaakt en ik helemaal niks voor je opzoeken je zoekt het maar uit etc met een erg agressieve en dreigend stem gebruik. Ik ben hier erg van geschrokken en ben zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid ik hoop dat Julie hier iets mee doen.

Ik ben tevreden als ik op een normale manier mij kan bedenken en dan gewoon op een normale manier geholpen word ipv dat ik mij niet prettig en niet veilig in het fidiaal voel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Igorenco28