Klacht: onredelijk behandeld

op 29 december 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de medewerker van het filiaal in Sittard kwam erg ongeïnteresseerd over.
ik kwam een busje huren voor de verhuizing en heb deze erna terug gebracht.

ik heb deze conform afspraak af getankt ingeleverd. zonder mij in kennis te stellen is er e 15 extra in rekening gebracht. ik heb niks van bewijs er van ontvangen, ook geen email ontvangen

bij navraag had ik maar moeten opletten

deze manier van klanten behandeling bereikt bij mij het punt geen zaken meer te willen doen met deze firma wat blijkbaar service niet erg hoog in het vaandel te hebben staan.

Gewenste Oplossing:

de ruimte van het gehuurde busje, de rest was een domper

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door barry@