Klacht: onrect wat aangedaan is als je onder rechtelijke macht staat

op 07 november 2015 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

oneerlijk behandelin alleen voor geld via rechtelijke macht,en ook nog vragen voor extra via gemeente,er wordt totaal niet geluistert naar patient
ook al hebben we voor die tijd overleg gehadt,niemand heeft daar oor na,wordt alleen gezegt je staat nog onder rm,moet maar landelijke actie op touw zetten net als bij jeud zorg gebeurt,onrecht is dit ,ze was hele maal uitbehandeld bij tactus maar omdat er nog enkele weken rm op zit,een geen contacht via receptsion niste mogelijk is omdat ik niet bij intheek was wordt alle info geweigerdt ook na 16 jaar samen leven,gaat om geld rm,en verder niet,mevr,doet op ruimen en kastjes schoon maken,en heeft zoveel belang bij begeleing van uit huis maar kan en mag niet,dimense zegt steeds nog geen tijd om terug tegaan,en ik weet na rm is er niks begeleiding meer wat eigelijk zo belangrijk is maar de meeste mensen vallen terug omdat er goede nazorg is,ook ziekte is niet bevestigt allemaal heel raar,gaat om patienten omdat er anders ontslagen vallen ivm,ze weinig slacht offer

gewoon vanuit huis verder dat is mogelijk maar rm,rm wil zo kort mogelik en dimense voor geld zo lang mogelijk oneerlijk dit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:41 geantwoord

Beste K. Euverman

U kunt uw klacht het beste neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie is gespecialiseerd in dit soort klachten. Op de website van de Dimence Groep vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimencegroep.nl/kwaliteit-veiligheid. We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door koenjaet1960