Klacht: Onrechtvaardig behandeld in club –> eruit gezet worden zonder reden

op 05 september 2016 over Ocean 41 in de categorie Horeca

Gisteravond 26 op 27 augustus ging ik met een paar vrienden opstap. Alles was we gezellig en het leek er na uit een leuke avond te worden! Toen we eenmaal besloten om ergens anders heen te gaan gingen we naar deze club. We hadden de smaak erg te pakken en zo kocht mijn vriend een flesje prosecco van een x aantal euros. Toen de fles op was haalde ik een. Maar toen gebeurde het. Ik had de fles net keurig netjes betaald en had 1 slok genomen en een uitsmijter kwam opeens naar me toe en zei dat ik mee moest lopen en dat ik eruit werd gezet. Ik mocht niet eens even een paar drankjes uitdelen en nuttigen van mij fles… Ik werd er zonder pardon op een ruige manier eruit gezet. Dit vind ik tevens geen manier van doen!

Ik zou graag een excuses willen hebben en de reden waarom er zo vaak onschuldige mensen eruit worden gezet, sprak een paar weken geleden ook al met iemand die er voor niks uit gezet werd.. Tevens zou ik een financiele compensatie erg kunnen waarderen van zo\'n grote club. Je laat niet iemand zomaar een fles kopen en dan er na 5 tellen uit de club zetten, nee dat is geen manier van doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevinn