Klacht: onrechtmatige transactie

op 16 maart 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste heermevrouw,

op 7 maart 2020 is er een bedrag van Euro 65,91 geblokkeerd op mijn mastercard ten behoeve van Bol.com. Ik heb echter geen aankopen gedaan bij u voor dit bedrag. Mijn laatse aankoop bij Bol. com onder de naam S. Liems is geweest op 24 februari 2020 voor het bedrag van Euro 31,98.
Het bedrag van Euro 65,91 zal niet geautoriseerd worden. Kunt u aub nagaan wie deze bestelling heeft geplaatst en hoe dat met mijn mastercard gegevens heeft kunnen geschieden?. Mijn emailadres is [email protected] Het betreft een mastercard van de DSB Bank in Suriname en eindigt op 4464.

Gewenste Oplossing:

gaarne onderzoeken en laten weten hoe dit heeft plaatsgehad en de betaling annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door prema