Klacht: onrechtmatige handhaving schulden regidtratie tel. kosten/schulden

op 01 december 2016 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

preventel heeft ernstige afbreuk en schade toegebracht aan mijn immage en financiele leven mede omdat ze samenspanden met tmobile over niet vreogrijdige betaling van openstaande maandrek. tel. abb.
toen ik mondeling zowel als schrift. uitleg gaf over mijn ernstige ziekte en veblijf voor onderzoek en spoedoperaties gaven ze scofteero=ig en domweg neen en alles lag al bij de incaasoe duerw.bureaus met vele extra verhoging de telefoon die erbij hoorde is nooit geleverd en je maar wel lekker laten betalen voor geen geleverd tel. abb.en toestel schandalig en dat kan gewoon in ons land dit is de ergste roof en diefstal ooit in mijn leven en maar maar mooi praten joh ach ja je ben maar een nummertje voor ze meer niet

ik ben pas te vreden als dit bedrijf eerlijk en oprecht de zaak op terugwerkende kracht alsnog over de brug zal komen en wel met de meeste spoed graag daar ik anders radar en kassa zal inlichten over jullie manieren van zaken doen met ernstig zieke hart/sper en ademhalings patienten die toch al te moe zijn om tegen jullie te strijden en dat weten bedrijven zoals jullie maar al te goed

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

Reactie van de melder van de klacht scheps

1 week geleden - ik vergeet tevens onder uw aandacht te brengen dat ik achter bovenstaande melding ben gekomen doordat ik eerder deze dag smorgens een aanvraag had gedaan in de phonehousewinkel in veenedaal alwaar ik terplekke bericht kreeg niet in aanmerking te kunnen komen mede doordat en daa zithem nou net het probleem tele 2 kwammet de mededeling dat de afwijzing veroorzaakt werd door dat niet op waarheid berustende bedrijf prevertel dwarsligt door me voor alles af te wijzen en dat terwijl ik niks geen veroorzakende schulden of achterstalligebetalingen heb maar ik heb mijn financieel beleid laten ondersteunen door budgetbeheer oost van kwintes in veenendaal mede door de hoge medische kosten vanwege mijn ernstige aandoeningen en ziektes en dat mag toch zeker geen rede van afwijzen zijn en dus is er hier ook nog eens sprake en dat wil ik welbenadrukken van een vorm van ernstige discriminatie en ik hoop dat hier met spoed een einde aan zal komen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scheps