Klacht: onrechtmatige automatiche incasso

op 28 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is €70 euro van onze bankrekening afgeschreven zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven. wij hebben niks telefonisch en op papier gezet. Maar toch hebben hun het er van afgehaald. ik vind dit absurd en ook als we bellen kunnen hun er niks aan doen.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als het bedrag van €70 euro weer terug wordt gestort op onze bankrekening. zonder enkele moeilijkheden. of een aangetekende brief te sturen naar het bedrijf. het is een kleine moeite om op te zoeken om wie het gaat en het op te heffen en terug te storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 19:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Akerboom,

Wij hebben uw opmerkingen over het Privilege lidmaatschap op 28 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door J.G. Akerboom