Klacht: Onrechtmatige afwijzing om te bestellen bij MS Mode

J0 op 13 december 2013 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de mail die ik opgestuurd heb naar de klantenservice van AfterPay:

Ik probeer nu voor de tweede keer een bestelling van 64,93 Euro te bestellen en ik word weer afgewezen. Er staat nog een bestelling van 96,80 open waarvan een mail gehad heb dat de retouren verwerkt zijn en waarvan ik de overige 24,94 vandaag overgemaakt heb. Als ik dan lees dat het openstaande bedrag 400 Euro mag zijn dan snap ik überhaubt mijn eerste afwijzing niet want daar zit ik bij lange na niet in de buurt. Ik hoop dat u kunt verklaren waarom ik niet kan bestellen en dit oplost voor me. Met vriendelijke groeten, …..

En dit is de reactie:

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail van 9 december 2013. In uw e-mail vraagt u waarom u geen bestelling kunt plaatsen met de achteraf betaalmethode AfterPay.

Vanuit privacy wetgeving mogen wij eerst uw vraag beantwoorden na identiteitscontrole. Vriendelijk verzoeken wij u een kopie van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aan ons toe te sturen. Op deze wijze kunnen wij controleren of u besteller bent. Wij conformeren ons hiermee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

U kunt een kopie legitimatie, met een kort begeleidend schrijven, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats per e-mail versturen aan [email protected] of per post aan:

AfterPay B.V.
Postbus 434
8440 AH Heerenveen

Na ontvangst van de gevraagde documentatie kunnen wij u uitleg geven omtrent de afwijzing.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice AfterPay

Geen excuses en een zo snel mogelijke rechtzetting, neeeeeeeee ik moet nu ook nog bewijzen dat ik ben wie ik zeg te zijn. Inmiddels het beeldschone vestje uitverkocht en ik heb een hele vieze smaak in mijn mond over hoe ik behandeld ben.

Gewenste Oplossing:

Het vervelende is dat mijn vertrouwen beschadigd is in Afterpay, gevolg is dat ik daar dus geen gebruik meer van zal maken en mijn zaken ergens anders doe. Slechte zaak ook voor MS Mode.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 14 mei 2014 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Der Meijden,

Op 24 december 2013 heb ik u een mail gestuurd inzake uw klacht.
Indien u nog vragen over heeft, willen wij u vragen om contact op te nemen met de klantenservice van AfterPay.
Wij zijn te bereiken op telefoonnummer 0900 40 50 602.
U mag natuurlijk ook een email sturen. Dit kan naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Marjolein
Klachtenmanager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door J0