Klacht: Onrecht afschrijvingen

op 11 september 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer mevrouw,
Sind 2017 is er een bedrag van 15 euro onrecht afgeschreven van mijn rekenening.
Vriendelijk verzoeken we u het bedrag van 285,00
Terug boeken naar mijn rekening!

En en per direct stoppen met afschrijving.
Alvast bedankt voor uw samen werking
Het kenmerk is 523882448106
Mvg.
Xiaozhen Chen

Gewenste Oplossing:

Wanneer u het bedrag terug stort, en gestopt is met afschrijving dank u

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 september 2018 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

12-Sept-2018 De heer, mevrouw Chen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Xiaozhenchen