Klacht: Onproffesionele bezorging Wehkamp

op 20 september 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Wehkamp,

De bezorgers van uw bezorgers firma Dynalogic zijn vertrokken zonder de door ons bestelde bank in huis af te leveren.
Van de door u geroemde service is vandaag weer een fraai staaltje afgeleverd.

De onprofessionele bezorgers meenden dat de bank niet door het deurkozijn het huis in kon.
Na dat ik had opgemerkt dat er wel mogelijkheden waren om de bank naar binnen te krijgen werd de sfeer gelijk onvriendelijk.
Ik kreeg geen tijd om een oplossing voor te dragen.

De bezorgers dreigde de bank zelfs mee terug te nemen. Zoveel onbeschoftheid heb ik niet eerder meegemaakt als jarenlange trouwe klant.
Het dreigement werd ook gelijk uitgevoerd. De bank werd ingeladen en de bezorgdienst vertrok.

Het enige wat Wehkamp ons te bieden had na een gesprek met de klantenservice was excuus,een waardebon en een nieuwe bezorgafspraak later deze week. Uiteraard door de trotse (professionals) van firma Dynalogic.
Mijn voorstel om de bank vandaag nog te laten bezorgen door mensen die wel hun vak verstaan werd niet gehonoreerd.

Wehkamp heeft als hoofdaansprakelijke overduidelijk geen grip op de bezorgdienst Dynalogic.

Wij zitten met de kater. Een dag vrij genomen en de oude bank is al afgevoerd. Dank Wehkamp voor deze uitstekende service!!

Gewenste Oplossing:

Dat alle toekomstige klanten van Wehkamp in de toekomst niet de dupe zijn van deze onprofessionele (lees onbeschofte) gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedenavond, Onze excuses voor al het ongemak die ervaren is met de poging tot bezorging via onze kant. Ik zie dat mijn collega een klacht heeft doorgestuurd ook naar Dynalogic zelf zodat ze dit kunnen nagaan bij de betreffende bezorgers. Zij zullen nog contact met je opnemen om te kijken wat er nu het beste gedaan kan worden en er eventueel een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Kunnen wij nog iets voor je betekenen dan kan je een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl We helpen je via daar graag verder. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gravem