Klacht: Onproffesioneel

op 08 mei 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Jullie komen drie keer aan je deur om een Pakket van Tele2 te leveren, 1ste keer hebben ze de pakket open gedaan, blijkbaar mocht mijn dochter haar telefoon niet omdat er een geen contract erbij was, dus pakket open terug meegenomen. 2de keer hetzelfde verhaal erger nog ze kwamen 3 uur te laat. na 2de keer belde mijn dochter Tele2 op, ze geven aan dat alleen 0,01 cent gepind moest worden en ondertekenen op een tablet beide keren hadden deze jongens geen tablet bij… SLECHTTTT… 3de keer laat mijn dochter alles thuis omdat er vanuit Tele2 gezegd werd alleen pinnen en ondertekenen voor ontvangst de contract komt via de mail mijn dochter was nog niet thuis. NOU mensen WAT EEN BRUTALE ARROGANTE bezorger. Geen met hoge stem in discussie, wilde niet accepteren wat TEle2 aan ons doorgaf. Ik gaf aan dat als hij over een kwartier wilde komen dat mijn dochter dan thuis is, en dat WIJ eerst het pakket open willen maken voor het onderteken, werd hij helemaal onbeschoft, dat het niet mag….. Ik gaf aan wat jullie komen hier 2 keer jullie maken het wel open nemen het open terug mee en IK die betaal het NIET mag open maken voor ik ondertekend???? Ik zei wacht ik ga mijn advocaat bellen om te kijken wat mijn rechten zijn , loop hij weg met f.. f… f… laat mijn tuindeur open en heeft in het systeem gezet dat mijn dochter niet thuis was.. BE a man not a MOUSE en verteld hoe JE met een vrouw in discussie ging ik moest hem 3 keer zeggen dat hij een toontje lager moest. TELE2 AUB zoek een redelijke sociale bezorgdienst… SLECHTSE SERVICE OOIT

Tele2 moet veranderen van bezorgservice

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 08 mei 2017 om 09:54 geantwoord

Goedemiddag,

De koerier had de eerste keer het pakket open gemaakt omdat problemen had met zijn tablet. In zo'n geval mag hij het pakket openen zodat hij met de papieren versie van het contract alsnog kan leveren. Omdat er in uw geval geen papieren versie van het contract in de doos zat kon de levering helaas niet doorgaan. Bij de 2e levering was er helaas hetzelfde aan de hand. Wat betreft de vertraging dient de koerier u altijd op de hoogte te stellen zodat u niet onnodig zit te wachten. Dit is in dit geval niet gebeurt. Waarvoor onze excuses.
Bij de 3e leverpoging was uw dochter zoals u aangaf niet thuis. Omdat er geen machtiging was achtergelaten kon de koerier helaas niet leveren. De koerier geeft zelf aan kalm te zijn gebleven. Ik kan dit helaas niet beoordelen maar ik kan me voorstellen dat gezien de discussie die u beschrijft de emoties hoog zijn opgelopen. Dit is natuurlijk nooit de bedoeling en we zullen dit met de koerier opnemen. Betreffende de vraag naar de leeftijd van uw dochter, de koerier informeerde hier naar omdat uw dochter meerderjarig moet zijn om te tekenen voor het pakket. Hier zitten geen rare bedoelingen achter.
Ik zie dat er ondertussen een nieuwe bestelling is geplaats voor levering op 09-05-2017. Ik ga er vanuit dat deze wel goed verloopt aangezien de tablet nu zou moeten werken en er ook weer papieren contracten in de doos zitten. Ik heb ook een notitie gemaakt bij uw order dat deze al 3 keer mis is gelopen.
Excuses voor de vervelende ervaring die u met de bezorging heeft ondervonden en het daaropvolgende veroorzaakte ongemak.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Papo1972