Klacht: Onprofessionele medewerker

op 11 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 8 februari ging ik voor mij werk om 19.15 sigaretten kopen. De winkel was nagenoeg leeg. Ik was de enige klant bij de servicebalie, maar werd niet geholpen. De medewerker was druk bezig met een persoonlijk telefoongesprek. Na zeker 10 minuten wachten kon ik eindelijk mijn sigaretten bestellen. Alleen besloot de jongedame met mij in discussie te gaan en wilde ze mij de sigaretten niet geven. Ik ben naar een andere kassa gegaan om te vragen of er een manager was. Deze is er s avonds niet. De winkel wordt gerund door een tiental kinderen.
Vind het echt te gek voor woorden. Al met al heeft deze medewerker een halfuur van mijn spaarzame tijd gestolen, mij een opgefokt gevoel bezorgd en was ik te laat op mijn werk.
Overdag heeft deze Albert Heijn trouwens prima personeel.

Gewenste Oplossing:

Ook s avonds een manager aanwezig. Medewerkers zijn er om de klanten te helpen en niet om ze lastig te vallen met privetelefoontjes. En ze moeten ook leren dat ze niet in discussie horen te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnePo