Klacht: Onprofessionele hulp bij het willen kopen van een ring met diamanten.

op 19 september 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

10 september zou ik samen met een vriendin een cadeau van mijn man aan mij (20 jarig huwelijk) gaan uitzoeken bij u.
Wij moesten aan een meisje met een zwarte broek blauw hemd bloesje en een vlecht vragen of we geholpen konden worden.
Na verteld te hebben wat ik zocht bleek het een soort aanschuifring te zijn.
Er werden voorbeelden in geel goud wat mijn keuze al was, nee ze kwam met zilver kleurige (wit goud) aanzetten, sommige vielen ook nog eens op de grond.
Ze begon spontaan te vertellen, dat ze weg gaat bij Siebel. En dan ook nog een mening geven van deze is erg mooi want die heb ik ook.
Blijkbaar was dit meisje niet in de stemming om ook maar eens een poging te doen te vinden wat ik wilde.
Als je weet dat je weg gaat wil nog niet zeggen dat de klanten niet meer belangrijk zijn. Jammer maar zijn ‘s-middags toch geslaagd bij een andere juwelier.
Hopenlijk zal dit niet vaker gebeuren.
Ik moest het toch even kwijt omdat in het verleden wij meerdere mooie spullen bij u hebben gekocht.
Groet, Maria Mertens

Goed geholpen willen worden door profs.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Siebel juweliers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Siebel juweliers

Heeft op 24 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Beste Maria,

Zoals wij ook al in onze mail hebben aangegeven, hebben wij contact opgenomen met betreffend filiaal. De manager heeft gesproken met de medewerkster over het voorval. Wij streven uiteraard altijd naar de beste service namelijk. We hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Siebel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maria68mertens