Klacht: Onprofessionele conducteur

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend de trein gemist, de IC direct vanaf Rotterdam Centraal naar Schiphol. Hierbij ging het om de trein van 08.09.

Ik liep 08.08 naar de trein; en de conducteur deed de deuren al dicht. Terwijl zijn deur nog openstond en een andere reiziger en ik er naar toe rende, deed zij (de conducteur) net bij aankomst de deur dicht. Tot onze verbazing deed zij er nogal lacherig over.

Nu staat de IC direct al bekend vanwege de vele vertragingen; en daar komt sinds vanochtend bij dat er ook geen service aanwezig is!! Minimaal verwacht ik dat de conducteur wordt aangesproken op haar onprofessionele/onvolwassen houding.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er meegeleefd wordt met de reiziger!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Moos112