Klacht: Onprofessionele conducteur

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend de trein gemist, de IC direct vanaf Rotterdam Centraal naar Schiphol. Hierbij ging het om de trein van 08.09.

Ik liep 08.08 naar de trein; en de conducteur deed de deuren al dicht. Terwijl zijn deur nog openstond en een andere reiziger en ik er naar toe rende, deed zij (de conducteur) net bij aankomst de deur dicht. Tot onze verbazing deed zij er nogal lacherig over.

Nu staat de IC direct al bekend vanwege de vele vertragingen; en daar komt sinds vanochtend bij dat er ook geen service aanwezig is!! Minimaal verwacht ik dat de conducteur wordt aangesproken op haar onprofessionele/onvolwassen houding.

Wanneer er meegeleefd wordt met de reiziger!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:49 geantwoord