Klacht: Onprofessionele agressieve medewerker

op 29 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag leerden we kennen het service niveau van de OPD en we helaas gedwongen zijn geweest ons te verlagen tot het niveau van de bezorger, die bevond zich op het niveau ‘God’…
Deze kennismaking zorgde voor een onverwachte agressieve gedrag van de bezorger (die zn naam niet wilde opnoemen, zo weinig heb je dus nodig voor agressie) en bezoek van de Politie…
Onprofessioneel, liegend, onvriendelijk, beledigend, fisiek bedreigend alsook verbaal medewerker, volgens alle parameters heeft hij geen een skill voor om te werken in het service branche…
En op het laatst heeft hij nog gevonden dat hij gelijk had…
Bedrijf leert beslissingen te nemen ter plekke en naar de zin (lees: stemming, voorkeur, tik etc.) van de bezorger dus dit krijg je als niets vermoedende eigenaar van je bestelling…

Gewenste Oplossing:

Wanneer de service niveau van dit soort bedrijven hoog genoeg is om dat service te mogen/kunnen bieden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 04 oktober 2017 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ongewenstegebruikersnaam,
Bedankt voor uw bericht, ik heb op de dag zelf contact gehad met de koerier en vervelend dat er een dusdanig incident heeft plaats gevonden. Wat ik heb begrepen is dat het het met bemiddeling van de politie is opgelost. Het pakket is ondertussen succesvol afgeleverd. Wens u een prettige dag. Groetjes planning OPD

Alle klachten die gemeld zijn door Ongwenstegebruikersnaam