Klacht: Onprofessioneel, houd geen woord en administratief een chaos. Zeer slecht

B. Blom op 29 juli 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 juni 2018 heb ik mijn abonnement (tv, internet en vast bellen) opgezegd wegens verhuizing. Tot mijn grote verbazing bleef er maandelijks een bedrag van €60 euro afgeschreven worden tot en met mei 2020. EINDELIJK was het dan stopgezet in mei 2020. Na veel inspanning vanuit mij, meerdere malen is aangegeven en erkend vanuit KPN dat er toendertijd bij hen een fout is gemaakt dit niet had mogen gebeuren en de onterechte afschrijvingen van €60 euro per maand in de periode juni 2018 tot en met mei 2020 volledig worden terugbetaald. Daarvan zou je denken dat het eindelijk is opgepakt en geregeld wordt. Echter blijkt het tegendeel waar, na de afgelopen jaren een honderdtal telefoontjes en tiental bezoeken aan de KPN winkels uit de regio (Rijswijk, Leiden, Den Haag, Rotterdam) verder is het opgelopen bedrag NOG STEEDS NIET TERUGGESTORT. Toen ook eind mei bleek dat het volledige bedrag nog steeds niet teruggestort bleek op mijn rekening zoals beloofd heb ik weer contact opgenomen. Vanaf dat moment ben ik nog regelmatiger gaan bellen en bel tot op heden zo’n drie keer per week met de klantenservice. Zij geven keer op keer aan het belachelijk te vinden, absoluut niet te begrijpen en er snel actie moet komen. Een paar keer is door de medewerker die je telefonisch aan de lijn krijgt wanneer je belt overleg geweest met de (team)manager. Deze hebben ALLE keren aangegeven dat de fout bij hen lag toendertijd en het bedrag zo snel mogelijk volledig gerestitueerd wordt. Inmiddels meer dan 2 jaar later is dit nog steeds niet gebeurd, na echt een honderdtal aan telefoontjes en bezoeken aan de winkels. Niemand die het nu eindelijk eens oplost en het daadwerkelijk terugstort. Ik ben het echt meer dan zat en ontzettend boos. Wat een onprofessionele organisatie, waarbij het een chaos is en er op geen enkele manier woord wordt gehouden. Je wordt van de telefoon naar de winkel gestuurd en andersom en komt geen steek verder. Inmiddels wacht ik al meer dan 2 jaar op mijn terugbetaling. Inmiddels schrijven ze ook af voor mijn huidige abonnement, wat klopt maar terugbetaling van wat bij hen al 2 jaar onjuist is gegaan laten zij op hun beloop. Het dossier staat bol van alle keren dat er contact is geweest hoor ik steeds, echter blijft terugbetaling van KPN uit na iedere afspraak. WANNEER WORDT DIT NOU EENS OPGELOST EN VOLLEDIG GERESTITUEERD KPN VOLGENS AFSPRAAK?!!!!

Gewenste Oplossing:

Volledige terugbetaling van de onterechte afschrijvingen van juni 2018 tot en met mei 2020 volgens afspraak.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Blom