Klacht: Onprofessioneel gedrag

Arbi12 op 14 oktober 2020 over PsyQ in de categorie Zorginstellingen

Ik heb 3 jaar lang gesprekken gehad in groepsverband om aan mijn depressie te werken en heb alle therapeuten en stagiairs gezien. Er was geen continuïteit wat de behandelaars betreft en de onkunde was groot. Therapeuten die verplicht waren om groep-behandelingen over te nemen van collega’s die naar andere werkgevers gingen. Mijn behandeling bleek ontoereikend te zijn en werd door verschillende behandelaars als onvolledig bestempeld. Door een tekort aan behandelaars hebben ze eenzijdig besloten om mijn behandeling te annuleren en werd ik door verwezen naar reguliere privé behandelaars. Enorme teleurstellende organisatie die geen oog voor haar cliënten heeft en zwaar leunt op de groepsdynamica van haar groepen. Ik kan PsyQ niet aanraden en sterk aanraden om verder te kijken naar een kleinere organisatie dat meer gericht is op individuele trajecten en geen samen gevoegde groepen met verschillende behandelaars.

Ik ben tevreden wanneer ik stappen heb genomen in de richting van een goede geestelijke gezondheid. Bij PsyQ werd ik vooral bezig gehouden en werden mijn onderliggende problemen nauwelijks of niet behandeld werden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PsyQ

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PsyQ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arbi12