Klacht: Onprofessioneel

C29 op 26 juni 2020 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb twee weken geleden op maandag 8 juni een bestelling geplaatst voor kunstgras. Mij is destijds verteld dat het binnen 1,5 a 2 weken geleverd zou worden. Twee weken later 22 juni is het nog niet geleverd en nam ik contact op met Carpetright right en ze zouden dit voor me uitzoeken. Vervolgens ontving ik een standaard mail waarin werd aangegeven dat het nog twee weken langer zou duren zonder enige excuus. Na de mail nam ik gelijk telefonisch contact op en een van de collega’s vond het vreemd want het had al binnen moeten zijn en gelukkig was hij bereid dit voor me uit te zoeken. Kort na het gesprek kreeg ik een telefoontje waarin hij vertelde dat het kunstgras eerst niet op voorraad was maar ondertussen wel en ze zouden het snijden en met de eerst volgende levering meesturen en dit zou enkele dagen duren. 5 dagen later 26 juni nam ik weer contact op en kreeg helaas weer een ander leverdatum en hier nam ik geen genoegen mee. Medewerker zegt uit te zoeken hoe het kan dat datum weer is verschoven en krijg vervolgens de reactie dat de SNIJTAFEL STUK was en dat ze daarom een achterstand hebben. Hoe kan het dat carpet right die tapijt, vinyl en kunstgras verkoopt en dus afhankelijk is van een snijtafel daar geen backup voor heeft. Wat hebben die medewerkers gedaan de afgelopen dagen ? Toekijken hoe de snijtafel wordt gerepareerd ?? 4 weken nodig om kunstgras te snijden? Ik krijg de indruk dat dit enkel een nieuw smoesje is. Het maken van de kunstgras kost nog niet eens zoveel tijd. Erg onprofessioneel dit en weer krijg ik een ander leverdatum. Dit is om moe van te worden maar ook de manier hoe ze er mee omgaan, totaal geen begrip naar de klant toe. Geen enkel excuus mogen ontvangen van de medewerker.

Ik wil een compensatie en een excuus voor de slechte service.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 02 juli 2020 om 13:41 geantwoord