Klacht: Onpersoonlijk naar collega

op 06 juli 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Goedendag.
ik was vanavond bij u in de winkel in vroomshoop, heb mijn spullen in de kar en loop naar de kassa. Eenmaal daar zit er een leuke vlotte jonge meid kassa te draaien, ze Is enthousiast. Vervolgens komt er een oudere dame de winkel in gelopen (een collega) en deze gaat naar haar kassa om deze blijkbaar te ruilen met de jongere caissière. De caissière weet niet goed wat de oudere dame wil (omdat er niet gecommuniceerd wordt) en pakt haar kassa en cashbox uit haar kassa en wil er achterweg lopen. Met dat de jonge dame haar kassa pakt zegt de oudere dame dat ze ook haar cashbox MOET pakken ( dit op een vervelende en rottige manier) want dit is haar eigen verantwoording.het jonge meisje weet nog niet wat ze moet doen en ik zie aan haar dat ze het lastig vindt om een vraag te stellen. Zegt de oudere dame. Doe het maar in mijn kassa!(weer die rottige ondertoon). Het meisje weet nu verder nog niks! Zegt de oudere dame tegen haar, op donderdagavond heb je even pauze!(weer op een vervelende ondertoon)!!!
Ten eerste werk ikzelf in een winkel en als er zo tegen mij gepraat zou worden met wel of geen klanten erbij zou ik me zeer opgelaten voelen. Ten tweede er staat een rij klanten…..kom op dan kan je op z’n minst gewoon vriendelijk doen. Ik kwam al niet veel bij de Aldi maar nu Is het helemaal klaar voor mij.
Ik wil dit toch graag melden
Heb in de winkel mijn tong af moeten bijten want ik vondt dit een zeer vervelende situatie. Ik hoop u hier voldoende te mee hebben geïnformeerd.

Met gr J.A.

Ik hoop dat de oudere dame hierop aan wordt gesproken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.a.av.v.