Klacht: Onpersoonlijk

op 07 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De gesproken informatie in de treinen start voortaan met Beste Reiziger. Dat is een verbetering. Maar waarom volgt daar op:” goede middag ” of “goede morgen” of “goede avond” (Ik mis eigenlijk nog “welterusten”)
Ik stel het absoluut niet op prijs om zogenaamd “persoonlijk” door een machine aangesproken te worden . Waarom verwijdert de NS deze rare en volstrekt overbodige opmerking niet ! Of verwacht de NS dat ik ook met een groet reageer terwijl er wellicht geen enkele levend wezen (conducteur) daarbij aanwezig is?

Gewenste Oplossing:

Weglaten deze overbodige onzin !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Rota