Klacht: onoplettendheid /brutaliteit van chauffeur

op 13 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste mensen van UPS,
vanmorgen tussen 11.30 en 11.45 liep ik met mijn buggy met daarin mijn twee kleinkinderen van 1 jaar oud in de buggy en mijn kleinkind van 3 staand op een voetenplankje op de buggy naar het winkelcentrum ,
wij waren net de weg overgestoken om onze weg op het trottoir te vervolgen ,op dat moment dat ik aan de overkant ben staat daar een auto van jullie waarvan ik in oog en arm gebaren contact aangaf dat ik met de buggy de trottoir op wilde, ik dacht in eerste instantie dat de chauffeur stopte maar wat denk je HIJ rijdt door en neemt de bocht naar rechts ZO KORT dat ik met mijn buggy met de kleinkinderen erin klemvast zat tussen de trottoirband en de bus van jullie…ik ben vervolgens hard gaan roepen om dat ik geen kant uit kon en de chauffeur doorreed,hij heeft waarschijnlijk mijn geroep gehoord en na enig heen en weer gekift zei hij wat ik wel niet dacht …want hij had een dure bus bij …of hij daar enige schade aan wilde??? en hij legde ZIJN onoplettendheid bij mij terug door te zeggen dat ik op het trottoir moest rijden met mn buggy…..wat denk je wat ik aan het doen was??? ik vervolgde na het voorval mijn weg naar het winkelcentrum maar mijn kleinkind was helemaal overstuur en bleef zeggen dat de chauffeur heel stout was en dat ze niet onder de auto wil zitten,dus op de terug weg sloeg mijn angst over in ergernis en werd ik me steeds meer bewust van het feit DIT IS NIET NORMAAL wat er vanmorgen gebeurde HELEMAAL GEEN VERKEER OP DE WEG ALLEEN WIJ MET DE BUGGY EN DIE AUTO VAN UPS MET CHAUFFEUR!!!! als het nu stervensdruk was geweest ,maar niks van dit alles ,dus NIET nodig dit antwoord van de chauffeur ,
ik wil dit melden en de chauffeur heeft me uiteindelijk zijn naam gegeven en ik wil dit niet meteen gebruiken..maar ik wil wel heel graag een reactie van jullie terug want ik ben nog niet van de schrik bekomen

Gewenste Oplossing:

als ik een goede reden krijg waarom zoiets nu moet gebeuren en als er schade aan de buggy is deze vergoed gaat worden en een troostknuffel voor mijn kleinkind van 3…zij was helemaal van streek

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 februari 2018 om 06:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor deze zeer vervelende situatie. Wij nemen uw klacht zeer serieus en hebben deze dan ook doorgezet naar het center met referentie 1-84861022947 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en de chauffeur hierop aanspreken.

U zult door het center telefonisch gecontacteerd gaan worden aangaande uw klacht.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door seopje