Klacht: Onopgeloste klacht bij tele 2

op 19 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij hebben opgezegd bij tele 2 dit kon omdat zij het abonnement hebben veranderd nu willen ze dat wij de resterende tijd die eigenlijk nog liep bij hen door ons te laten betalen. dat doen wij niet, ook hebben zij ons per 13 september al afgesloten en de afspraak was 14 oktober. Voor deze week willen wij dus compensatie. de klacht is eerder gemeld bij tele2.nl/klachtenservice. Van klacht.nl kregen wij een melding dat de klacht geplaatst was onder nummer:9yU16eu3TDSj naam bakker.johan.
U krijgen wij van klacht.nl het bericht dast de klacht niet is verholpen, maar dat wij kunnen overstappen naar een andere provider, dit wisten wij al en hebben dit ook al gedaan, maar ik wil antwoord zoals het hoort bij dit bedrijf. en zelfs zou een excuus op zijn plaats zijn.

Als wij bericht krijgen van tele 2 dat wij dat niet hoeven te betalen en compensatie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Bakker1961