Klacht: Onnodigre betaling niet automatisch teruggestort.

Jos van Marewijk op 20 november 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 16-12-2016 betaald voor parkeren Schiphol 86,– euro.Uw kenmerk 6020576247. Als inrij mogelijkheid heb ik gekozen voor kenteken herkenning.
De reis is later gewijzigd, ik zou een paar dagen later terug komen. Nieuwe reservering betaald op 21-3-2017 voor een bedrag van 98,50 euro, met als uw kenmerk 1170321165451164CB868567N1.
Als inrij mogelijkheid weer gekozen voor kenteken herkenning met hetzelfde kenteken als bij de betaling van 16-12-2016

Als ik de eerste betaling van 86,-- euro teruggestort krijg op mijn bankrekening.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 20 november 2017 om 16:10 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door