Klacht: onnodige verzendkosten.

op 13 juli 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik heb een bestelling gedaan van 21 fotoboeken wat samen boven de 700 euro uitkomt. Ik heb vouchers gekocht om in aanmerking te komen voor 30% korting. Nu staat er in de actievoorwaarden dat de korting alleen voor het boek is. Begrijp ik. Dus ik moet 21x een boek apart bestellen.
Maar…… dat betekent dat ik dus ook 21x 4,95 verzendkosten moet betalen rond de 100 euro!!!
Nu lijkt het mij een kleine moeite om 21 boeken in een doos te stoppen en te verzenden als 1 pakket. Nee, dat kan niet, want dit stond in de actievoorwaarden. Voor beide partijen veel werk en moeite en….. het kost mij geld.

Ik zou graag de bestelling als 1 pakket verzonden zien worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 25 juli 2018 om 14:02 geantwoord

Beste mevrouw Koopman,

Het spijt ons dat er bij uw grote bestelling teveel verzendkosten in rekening zijn gebracht. Wij hebben uw bestelgegevens gecontroleerd en gezien dat u via onze klantenservice inmiddels een oplossing heeft ontvangen. Wij hopen dat de fotoboeken helemaal naar wens zijn. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag van u.

Albelli

Heeft op 25 juli 2018 om 15:36 geantwoord

Ipv 100 mag ik 50 euro betalen. Nog steeds veel te veel. Jammer

Alle klachten die gemeld zijn door EstherKoopman