Klacht: Onnodige vertraging

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 18 oktober heeft de trein van 7.29 van Weesp naar Utrecht inmiddels ruim 10 minuten vertraging.
Reden? Giebelende conductrices, rokende machinist in de trein en ander vaag gedoe.
De trein kwam volgens regeling om 7.20 op station Weesp aan. Om 7.24 morst iedereen eruit om onbekende redenen. Vervolgens rookt de machinist in de trein en een reiziger die er wat van zegt wordt weg gehoond door de conductrice.
Om 7.32 mogen we weer in de trein die om 7.36 eindelijk weg rijdt. Geen bericht, niks!
Op Naarden Bussum lopen we nog meer vertraging omdat we inmiddels andere treinen voor moeten laten gaan.

Als we in ieder adequaat geïnformeerd waren en met een reden uit de trein moesten.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS