Klacht: Onnodige reparatie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Tele2 begrepen dat zij ( Dynafix) mijn telefoon konden maken.
Ik heb aangegeven, ik kan er niet meer mee bellen of gebeld worden. Graag wil ik dit gemaakt hebben. Duidelijker kan het toch niet?
Telefoon op laten halen gisteren ( 27-2-20) Vandaag een mail.
Reparatie kosten : 174,- ……
Barst in het scherm ( Klopt, niet hinderlijk, werkt nog perfect)
Wat beschadigingen aan de achterkant ( Klopt, zit in een hoesje, zie je niks van)
en een software update ( niet nodig)
Contact gehad met hun, dat ik wil bellen. Evt een microfoon vervangen of module, zodat hij weer werkt ( Module en microfoontje zat ook bij die 174, inbegrepen,)
Nu krijg ik via een mail 3 optie’s…
1: laten maken a 174,-
2: Niet maken en retour ( kosten voor mij van 33,-)
3: daar laten en alles kwijt.
Mail gestuurd en via messenger contact gehad. Ik ga voor optie 4: Telefoon maken zonder een nieuw scherm, achterkantje en software.

Als ik mijn koplamp stuk heb van mijn auto, wil ik toch ook geen nieuwe voorkant????

Gewenste Oplossing:

Gewoon het gevraagde te maken, en geen poespas.
Hoeft ook geen 3 lagen screen-shiner op, of gepoetst te worden. Maken wat gevraagd word.
Ik dacht dat een gerenomeerd bedrijf als Samsung, zich niet inlaat met dit soort praktijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Van Dijk,Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.Wij zien dat u dezelfde melding reeds heeft gedaan op 28-2-2020. Om het overzicht te bewaren zullen wij deze melding sluiten. Dit betekent dat wij verder zullen werken onder uw melding van 2-3-2020. Graag ontvangen wij het IRMA nummer zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 30 maart 2020 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij op 4-3-2020 extra gegevens opgevraagd.

Wij hebben geen reactie van u mogen ontvangen en gaan ervan uit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Om deze reden zullen wij de klacht sluiten. Indien de klacht nog niet is opgelost vernemen wij dit graag van u.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door ScharensliepPraktijken