Klacht: Onnodige Arts bezoek

op 07 februari 2018 over CBR in de categorie Overheid

Beste,

Onlangs heb ik me opgegeven voor examen om af te rijden.

daarvoor dien ik mijn gezondheidsverklaring aan te vragen en inleveren.

Als eerlijk persoon heb ik aangegeven dat toen ik 12 was dat ik gediagnosticeerd met ADHD had waar ik mogelijk overheen zou kunnen groeien.

Nu ben ik 28 jaar oud en heb ik aangegeven dat ik al vanaf me 15de geen medicijnen gebruik of enige hinder ondervindt

Hierop geeft de Arts een nonchalant antwoordt met al de voortuitspreken dat ik onder de keuring wil komen, terwijl ik de toegevoegde waarde van de keuring niet in zie en of ik mogelijk documenten dienen mee te nemen om dit aan te tonen.

Na onbeschoft telefonisch behandeld te worden, verplicht word een onnodige rit richting Vleuten ondergaan, zou ik ook nog is de onderzoek kosten moeten betalen.

Constatering:Ik kan dus beter liegen tegen het CBR dan waarheidsgetrouw informatie aan te leveren omdat dit me onnodige energie, tijd en geld gaat kosten. Terwijl ik voor gezondheidsverklaring zelf ook al moet betalen.

Ik geef dit mee aan het CBR aangezien ik hier vele verbeterpunten zie en dat hierdoor mogelijke resultaten vooraf al gemanipuleerd worden om onder dit soort keuringen te uitkomen. Daarnaast geeft mij dit een enorm vervelend beeld bij “CBR”

Ik weet in ieder geval wat ik dien te doen in de toekomst om me eigen tijd te redden…

Als ik het onderzoek bij me eigen Arts had mogen doen.
Dat de kosten werden verdeeld over CBR en mij aangezien ik al eerder voor de gezondheidsverklaring heb betaald.

Dat de keuring die ik eerder ben ondervonden word heroverwogen i.p.v. genegeerd. Dit is \opnieuw het wiel uitvinden.

Klant vriendelijker vanuit de dokter en luisterend naar het verhaal aangezien ik deze nog geen eens volledig heb kunnen toelichten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnoutplantenga