Klacht: onnodig aanbellen

[email protected] op 21 oktober 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 21 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Gouw, Wat ongelofelijk vervelend. Het spijt mij om te horen wat er is gebeurd. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb uw klacht intern gemeld. Een van mijn collega’s zal dit bespreken met de chauffeur. Met...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 21 oktober 2014

Op 17 oktober 2014 heeft een DHL-medewerker onterecht en luid aanbellen gepleegd op het adres Aernt Bruunstraat 51 in Rotterdam, zonder iets aan te melden. De klager heeft de medewerker aangesproken, maar kreeg geen bevredigend antwoord. Ze verzoekt om excuses voor het gedrag van de medewerker.

Mijn Klacht:

Op vrijdag 17-10-2014 om 17:00 uur keihard aangebeld op de Aernt Bruunstraat 51 3067 JA te Rotterdam.

Door een van uw medewerkers van DHL. De persoon had op dit adres niets aan te melden. Ik heb de persoon benaderd. Maar speelde pipo de clown alsof hij van niets wist. Ik vroeg hem wat het te betekenen had om zo hard bij mij aan te belllen.

Ik vraag u zijn excuses hiervoor aan te bieden.

Anders voor de volgende keer sta ik niet voor de gevolgen in.

Voor vragen kunt u bellen via 06-33565898.

Met vriendelijke groet,

Mw. FMM Gouw

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 oktober 2014 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Gouw,

Wat ongelofelijk vervelend. Het spijt mij om te horen wat er is gebeurd. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb uw klacht intern gemeld. Een van mijn collega’s zal dit bespreken met de chauffeur.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM