Klacht: onmogelijk om krant te downloaden

op 19 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onmogekijk om de krant te downloaden. Ik heb volgens jullie concept gewerkt. Het open slotje gesloten, toen weer proberen te openen doorhet e mailadres en het wachtwoord in te geven. Terwijl ikdaar mee bezig ben verschijft pictogram. Rapportversturen.

Gewenste Oplossing:

Info hoe probleem op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bemelen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ondervonden bij het lezen van de digitale krant.

Onze excuses voor dit ongemak.

Het is mogelijk dat u nog een verouderde versie heeft van onze app. Wij raden u daarom aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Mocht dit niet baten, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Tergouw74