Klacht: Onmogelijk om in te loggen

op 21 augustus 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik ben inmiddels aan mijn 3e PayPal account toe omdat PayPal mijn tablet dat ik al 2 jaren gebruik na een maand niet meer herkent. De enige manier om dan nog PayPal te gebruiken is om een nieuw account aan te maken dat, u raadt het al, na enkele weken ook niet meer werkt.

Van ellende heb ik 3 weken geleden een officiele klacht gestuurd met de melding dat ik telkens een nieuw account aan moet maken. Vandaag zag ik in mijn email dat er een reactie binnen was. Dat is snel! Maar om de reactie tel ezen moet ik… op mijn PayPal account inloggen… Ze weigeren kennelijk om een email te versturen. Wat maakt het uit, het is maar een klant.

Ik ben radeloos wat te doen, temeer omdat ik op een lange wereldreis ben en ik hun services regelmatig gebruik. Maar dat is op deze manier dus onmogelijk. Zelfs mijn account opzeggen lukt niet.

Als PayPal aangeeft hoe ik of zij het technische probleem op kunnen lossen. Ik vind het niet relevant dat ze mijn tablet niet herkennen; daar heb ik ook nooit om gevraagd. Ik moet vanaf elke computer op deze planeet in kunnen loggen! En zéker vanaf een computer die ik al jaren gebruik.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drftr