Klacht: Onmenselijk bedrijf

op 23 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Onlangs contact gehad met Vandijk, en uitgelegd dat wegens verhuizing (gescheiden ouders) het boekenpakket tussen andere verhuisdozen was beland en het mij niet ging lukken om hem optijd op te sturen. Toch heb ik een factuur gekregen voor niet ingeleverde boeken van ca €600,- terwijl ik pogingen heb gedaan contact met ze op te nemen over hoe op te lossen. Ondertussen kan ik het boekenpakket inleveren maar ben wel met te laat. Weer contact opgenomen met Vandijk en weer geen oplossing. Dit bedrijf ziet je echt alleen als een nummertje en niet als een mens.

Mogelijkheid alsnog inleveren boeken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:51 geantwoord

Beste heer Tabak,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de uiterste inleverdatum 1 augustus is. Wij hebben u op 29 juni een inleverformulier toegestuurd, op 31 juli een herinnering om de boeken alsnog in te leveren en vervolgens op 18 augustus de schadefactuur.

Op 21 augustus neemt u voor het eerst contact met ons op. Op dat moment kunnen de boeken dan helaas niet meer ingeleverd worden en kunnen wij u ook geen oplossing meer bieden.

De schaderekening zal voldaan moeten worden.

Vriendelijke groet,
Janet, klantenservice VanDijk.

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:55 geantwoord

Dat is zeker niet waar. Ik heb zelf meerdere keren met jullie telefonisch contact gehad. 21 Augustus heb ik zelf géén contact met jullie gehad maar mijn moeder.. Zoals ik al verteld heb meerdere keren aan jullie is door de hele verhuizing niet alles goed aangekomen.. Fijn dat jullie zoveel begrip hebben en ook zelf jullie zaakjes goed op orde hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door bramtabak