Klacht: kosten en plaats

Wiea Nieveen op 29 november 2014 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Onlineticketshop has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 9 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Contact gehad met de klant en prijs verschil uitgelegd op 9 december.

Categorie Kaartenverkoop
Status Opgelost
Datum 29 november 2014

Er is onvrede over de aankoop van twee kaarten voor een concert, waarbij extra kosten in rekening zijn gebracht voor een andere zitplaats dan oorspronkelijk aangegeven. De koper heeft betaald voor kaarten op het balkon, maar op de afschrijving stond dat de zitplaatsen op de galerij zouden zijn. De klant vraagt om een oplossing voor deze situatie.

Mijn Klacht:

Wij hebben 2 kaarten voor Chris Rea bij jullie gekocht we hebben hier 30€ extra voor betaald. We hadden kaarten voor balkon rij 1 deze kosten normaal 56€ . Op onze afschrijving stond dat we op galerij zouden zitten. Onze kaarten bij jullie waren 89€ per stuk. Wat gaan we hieraan doen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik 60€ terug gestort zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onlineticketshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Onlineticketshop

11 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw Nieveen, Bedankt voor uw e-mail. Onlineticketshop is een wederverkoper van kaarten. Dit staat meerdere malen vermeld op onze website en onze algemene voorwaarden die u heeft geaccepteerd. Wij kopen kaarten in via een netwerk van betrouwbare leveranciers. Dit betekent dat de prijs die u heeft betaald voor uw tickets tot stand is gekomen door marktwerking. Daar onze inkoopprijs vaak hoger is dan de kostprijs van het kaartje, is onze verkoopprijs ook hoger. De prijs die u heeft betaald reflecteert de kosten en moeite van het verkrijgen van de tickets. Wij betreuren dat u hier niet van op de hoogte was toen u uw kaarten kocht, maar kunnen niets meer voor u betekenen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

Onlineticketshop

Heeft op 09 december 2014 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contact gehad met de klant en prijs verschil uitgelegd op 9 december.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM