Klacht: oplichting

op 14 februari 2019 over onlinebedrijvenzoeker.nl in de categorie Zoekdiensten

dit bedrijf doet voorkomen alsof je al vermeld staat en dat je vorig jaar toegestemd hebt om het te proberen, tevens geen opdrachtbevestiging gezien en wat ze gingen plaatsten, nu ben ik terug gebeld en zeggen ze je gegevens te willen checken of het nog goed is. Ik ging toen kijken en bleek dat ik er niet op stond waarbij diegene zei : dat kan ook niet want ik zit in jouw gegevens en dan kan jij het niet zien. Vervolgens heb ik ja gezegd en zei hij ineens dat het een opdracht bevestiging was. Nu was ik al te laat en zag ik een dag later dat ze gewoon verkeerd logo ergens vanaf gehaald hebben en een advertentie erin hebben geplaatst die ik een paar maanden geleden zelf geplaatst had.

Ik zou tevreden zijn als je je echt netjes behandelen en de advertentie netjes aan mij voorgelegd zouden hebben en ik zelf inspraak had wat er geplaatst zou worden.. Maar niet onder deze valse misleidende manier van werken.
Het zijn gewoon boeven en oplichters.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over onlinebedrijvenzoeker.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over onlinebedrijvenzoeker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Purekappers