Klacht: Online vluchtreis ticket boeking van Turkish Airlines

op 30 mei 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Afgelopen vrijdag heb ik vluchtreis kaartje online geboekt en meteen via I-deal betaald, maar ik krijg geen bevestiging van Tickets via Turkish Airlines.
Ik heb Turkish Airlines gebeld, maar ze hebben geen gegevens van ons in systeem. Ik heb online Refrence nummer gehad met boeking, maar Turkish Airlines zei dat klopt niet. Is dit sprake van Fraude of online oplichting ?
A.U.B. WACVHT IK UW SNELLE AFHANDELING AF.

Ik wil geboekte reis kaartje met desbetreffende datum heenreis = 7 juli en 18 Aug. = terugreis.
Bij geen mogelijkheid wil schadevergoeding hebbeen om bij een andere vlucht maatschappij kaartje kopen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 30 mei 2017 om 12:05 geantwoord

30-Mei-2017 De heer, mevrouw Shahvaran per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door GR. Shahvaran