Klacht: online pakket dienst

op 01 april 2011 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik werd gister gebeld, door opd dat ze vandaag langs zouden komen om mijn pakket van tele2 te bezorgen. Vervolgens neem ik dus de middag vrij, wacht wacht wacht en om 16.15 niemand geweest dus besluit ik te bellen, eerst krijg ik een verhaal dat er een storing in het systeem is geweest en dat ze niet eerder kunnen leveren dan over 5 dagen, ik ben het hier natuurlijk niet mee eens en vind dat er een tussenoplossing moet komen, ze zijn hierin totaal niet schappelijk, ik eiste doorverbonden te worden om een klacht in te dienen en krijg een jongeman aan de telefoon, die niets gehoord heeft over een storing maar dat ze net verhuist zijn en dat hij niet weet wat zijn collega’s hebben afgesproken. Mooi afschuiven op een ander dus, na een heel lang verhaal kunnen ze niet eerder dan over 5 dagen maar een tijd afspreken bv tussen 18-19 wordt vervolgens ook geweigerd niets is mogelijk behalve wat voor hun mogelijk is.

Klantvriendelijkheid en klant en klacht gerichtheid, waarbij het bedrijf welwillend is om samen tot een oplossing te komen en niet zoals het HUN uitkomt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 16:31 geantwoord

Heeft op 27 december 2016 om 19:55 geantwoord

Tis toch triest dat jullie hier nu pas mee komen

Bericht van Reviva

1 jaar geleden - Beste Chantal Goedhart, Daar is een logische verklaring voor. De klachten op deze site worden sinds korte tijd pas opgepakt door ons, waarvoor uiteraard onze excuses. Om de oude klachten nu af te sluiten, markeren we deze klachten als "opgelost". Daarbij zeggen we ook dat mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Helaas kunnen we niet terug in de tijd om dit anders te doen, maar voor de klachten die nog komen een goede oplossing bieden. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Joeri Wouters

Alle klachten die gemeld zijn door talliegoed