Klacht: Online.nl: plotseling volledig onverwacht vast zitten aan een abonnement

op 13 januari 2014 over Online in de categorie Alles-in-1

Op 25-02-2013 wijzigde ik mijn abonnement bij Online.nl om zo in aanspraak te komen voor een gratis tablet. Dit vooral op voorspraak van de medewerker die ik daar aan de lijn trof, die me verzekerde dat het abonnement per direct kosteloos opzegbaar was als ik zou gaan samenwonen.
Bijna een jaar verder is het zover, bel ik om de opzegging te regelen, maar blijkt opzeggen niet mogelijk. Ja, wel mogelijk, maar dan tegen een restbetaling van de laatste 13 maanden van het contract.

Ik tref eerst een medewerker die vertelt dat de voorwaarden veranderd zijn, waardoor samenwonen sinds kort geen reden meer is voor opzegging. Een andere medewerker (doorverbonden) vertelt vervolgens dat de voorwaarden niet veranderd zijn dat samenwonen geen recht biedt op kosteloze opzegging.

Als mijn abonnement kosteloos wordt opgezegd per zo snel mogelijk, haal ik de klacht meteen weer weg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankMH