Klacht: Online lesmateriaal

op 15 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste meneer/mevrouw,

Zoals alle andere schooljaren heb ik ook nu mijn boeken besteld bij Van Dijk. Hierbij staat ook online lesmateriaal, alleen heb ik die niet kunnen openen. Wanneer ik dat probeer krijg ik een melding dat deze licentie niet is besteld, terwijl er wel degelijk €85.- voor is betaald.

Inmiddels heb ik 3 keer een half uur in de wacht gestaan aan de telefoon, 4 onbeantwoorde mails gestuurd en nog een aantal “chatberichten”.

Van Dijk is totaal onbereikbaar, waardoor ik vervolgends de les niet meer in kom omdat ik “mijn spul niet op orde heb”. Hartelijk bedankt Van Dijk!!

Wanneer ik de juiste informatie of gegevens krijg waarmee ik mijn online lesmateriaal kan gaan gebruiken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Beau, De reden dat je niet bij je digitale lesmateriaal kunt heeft te maken dat je voor dit schooljaar een nieuw account hebt aangemaakt. Wij hebben dit aangegeven bij onze digitale afdeling en zij gaan dit voor jou oplossen. Na het weekend kun je zeker bij jouw digitaal lesmateriaal, ivm de verwerkingstijd. Vertrouwende je hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Van Dijk Educatie Klantenservice

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 15:16 geantwoord

Beste Beau,

Vertrouwende je hiermee van dienst te zijn geweest.

Van Dijk Educatie
Klantenservice

Heeft op 22 september 2016 om 09:56 geantwoord

Ik heb de licenties van Engels en rekenen ontvangen, ik mis alleen nog mijn Nederlands licentie. Mijn licentie van VIA Startaal staat er wel op, aangezien ik die vorig jaar gebruikte op mijn vorige school. Ik moet nu Taalblokken hebben, die ook voor Engels wordt gebruikt. Die heb ik nog niet ontvangen.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Beau, Zou je opnieuw willen inloggen? Als het goed is moet je nu de licentie zien! Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Beaueefde