Klacht: Online identificatie werkt niet

op 31 maart 2020 over International Card Services in de categorie Creditcards

Met 3 telefoons en een tablet geprobeerd me te identificeren. Chrome en Android versie voldeden in alle gevallen aan de gestelde eisen.
Ik heb gebeld, maar de overigens vriendelijke dame die ik sprak kon mij niet verder helpen. Behalve dan de suggestie dat ik nog maar weer een andere telefoon moest proberen.
Die heb ik niet.

Bied een alternatief voor dat wrakke proces alstublieft.
Dit kost toch klanten?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar International Card Services over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van International Card Services

7 maanden geleden - Beste heer Kooistra, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u problemen heeft met het online aanvraagproces.Heeft u al gekeken of u op uw telefoon of tablet of bij machtigen toestemming heeft gegeven ons toegang tot uw camera te verlenen? Er is namelijk geen foto van uw legitimatiebewijs doorgekomen. Met vriendelijke groet, International Card Services

Reactie van de melder van de klacht cybersint

7 maanden geleden - LSIk heb alle mogelijke machtigingen bij de camera-instellingen open gezet. En nog twee keer met ICS Card services gebeld: De eerste keer werd mij gezegd dat mijn aanvraag verlopen was en dat ik eerst weer een nieuwe aanvraag moest doen. Dus heb ik een nieuwe aanvraag gedaan. Ik belde weer, nu werd gezegd dat in Chrome alle cookies verwijderd moesten worden en dat ik vervolgens, voor het starten van het identificatieproces, op jullie site cookies moest weigeren. Maar weigeren van alle cookies bleek helemaal geen optie, alleen tracking cookies kunnen geweigerd worden. Dat geprobeerd, werkt niet, proces blijft weer hangen. Dan nog een keer, nu de cookievraag helemaal niet beantwoord. Resultaat: proces blijft weer hangen. Ik ga er nu maar van uit dat het niks wordt.Gegroet, en veel succes met aanvragen die wel lukken (zijn dat er veel?)

Alle klachten die gemeld zijn door cybersint