Klacht: Online bestelling van 7 juli nog steeds niet geleverd

op 13 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 7 juli heb ik twee bestellingen geplaatst op www.blokker.nl. Na plaatsing van de bestelling heb ik geen bevestigingsmail ontvangen waarna ik op mijn account zag dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Het bedrag was wel afgeschreven van mijn rekening. Meteen gebeld met de klantenservice, maar na 10 minuten had ik nog niemand aan de lijn. Uiteindelijk heb ik opgehangen en een mail gestuurd. Tot nu toe ook nog geen reactie ontvangen op mijn mail.
Volgende dag vrijdag 8 juli toch nogmaals gebeld. Iemand gesproken van de klantenservice. De order was niet goed doorgekomen en moest handmatig worden geplaatst door blokker. Ik heb alle artikelen telefonisch door moeten geven. Er werd verteld dat het uiterlijk maandag opgelost zou worden en ik een bevestigingsmail zou ontvangen. Ondertussen waren een aantal artikelen uitverkocht. Gevraagd of ze toch met een oplossing wilde komen omdat ik de artikelen heb besteld toen ze nog op voorraad waren. Dat zou de medewerker als opmerking erbij zetten vertelde ze.
Maandag nog steeds geen mail ontvangen. Dinsdag weer gebeld. Het stond in het systeem maar was nog niet opgepakt. Maar nu zou de medewerkster meteen naar de desbetreffende afdeling lopen om het te regelen. Vandaag zou ik een bevestigingsmail ontvangen.
Tot nu toe nog steeds geen mail ontvangen. Ik word er nu wel een beetje moe van.
Ik hoop dat Blokker na het plaatsen van mijn klacht op klacht.nl mijn bestellingen zo snel mogelijk COMPLEET (dus zoals ik op 7 juli heb besteld) gaat leveren.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestellingen morgen compleet (dus zoals ik op 7 juli heb besteld) geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 14 juli 2016 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat er iets mis is gegaan met uw beide bestellingen. De afhandeling hiervan heeft te lang op zich laten wachten. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Inmiddels is de nalevering naar u onderweg. Deze wordt vandaag bij u afgeleverd. Voor de schalen die niet meer leverbaar waren is er een retourbetaling in gang gezet. Op dit moment is de webshop voorraad van de schalen weer aangevuld. U kunt deze eenvoudig opnieuw bestellen via http://www.blokker.nl/nl/blknl/squito-rechthoekige-schaal-32-x-21-cm-wit?currentSearchTerm=1108872&resultsCount=1 Hiervoor stuur ik u een kortingscode van 15% toe. Op deze manier kunt u de schalen toch met korting nog aanschaffen. Omdat ik de retourbetaling niet meer kan annuleren is dit de enige oplossing die ik u kan aanbieden.

Excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hly