Klacht: online bestelling niet ontvangen

op 09 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

ik heb maandag 26 juni een online bestelling gedaan. ik zou deze bestelling woensdag 28 juni ontvangen, maar ik kreeg een mailtje dat het 1 a 3 dagen langer ging duren vanwege drukte. maandag 3 juli heb ik een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef. ik kreeg toen vrijwel direct reactie terug dat de bestelling 1 a 3 dagen langer onderweg was (alweer), maar krij een track & trace code. heb toen weer mail gestuurd dat ik dat al eerder had gekregen maar geen reactie meer volgende mail ook niet. ik heb vervolgens donderdag 6 juli contact opgenomen en hier werd mij verteld dat het wel heel raar is dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen, vervolgens al mijn gegevens moeten opgeven en ze zouden contact met mij opnemen (mail of telefoon) tot op heden nog niets gehoord maar zit al wel 2 weken op mijn bestelling te wachten.

als ik mijn bestelling heb ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L Banning van Bekkum