Klacht: Online bestelling, geen cadeauverpakking!

op 02 april 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juist de wijze van verpakken, maakt Rituals producten leuk om cadeau te doen. Nu met het sluiten van de winkels wegens Corona, kun je alleen online bestellen. Het openen van het pakketje was een teleurstelling: alles lag rommelig los in de doos met een beetje opvulkarton erbij gepropt. Je verwacht toch van dit merk dat het er representatief uitziet! Had het gekocht om aan iemand cadeau te doen, maar moest het dus zelf inpakken. Oplossing is heel simpel; doe gewoon zo’n papieren tasje erbij zoals ook in de winkel wordt gedaan. Of stel dit voor als optie, bij het online bestellen.

Gewenste Oplossing:

Zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CM0000