Klacht: online bestelling

op 13 december 2017 over River Island in de categorie Internetshops - Kleding

goedendag,

ik wil graag een klacht indienen tegen riverisland online bestelling/DPD.
onze pakket zou vandaag bezorgd worden, er is een ook een tijd alles doorgegeven. vervolgens is er niks gekomen op die tijdstip, check is ik de orderstatus is het afgeleverd bij een pick up point??? hoe kan dit , want ik was gewoon thuis er word niet eens bericht iets gelaten. achteraf loop ik naar buiten wat te halen zie ik op de grond verder een briefje liggen om een pakket op te halen. er is dus een briefje buiten op de grond gegooid, die helemaal nat is. ik vind dit echt niet kunnen!!! als iemand anders dit briefje had gevonden kon hij de pakket zelf opgehaald hebben, daarnaast wie gooit er een briefje buiten op de grond???????? en nu moet ik het pakketjes morgen zelf gaan afhalen, heel respectloos dit.

weet ik niet, daar mag River Island mee komen. ik bestel zo vaak bij river Island en koop ook vaak in de winkel zelf, maar dit kan echt niet en ik snap dat het niet alle schuld van riverisland is, maar in dit geval van dtp, maar goed ik doe zaken met River Island en niet DTP.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over River Island

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over River Island nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tehseen