Klacht: online bestelling

op 20 juni 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Maandag 19 juni 2017 heb ik rond 16.00 uur bestelling geplaatst. Alles was op voorraad. Ik kon kiezen wanneer ik mijn bestelling wil ontvangen, dus heb ik dinsdag 20 juni 2017 gekozen. Dag daarna kreeg ik een e-mail met deze mededeling:

\”Uw bestelling komt later dan verwacht. De levering van uw bestelling heeft één tot drie werkdagen vertraging opgelopen. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

De dag dat wij uw bestelling bezorgen ontvangt u een e-mail met daarin uw track & trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen.

U kunt niet reageren op deze e-mail. Voor vragen verwijs ik u graag naar www.kruidvat.nl/contact.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice\”

Ik heb eerste e-mail naar klantenservice gestuurd met een vraag – waarom en wat de reden zijn. Daarop kreeg ik een automatische antwoord dat ze binnen 2 werkdagen gaan reageren. Dus heb ik gebeld en daar kreeg ik wel een antwoord wat me nog meer boos maakt.

Ze hebben het druk a daardoor worden sommige bestellingen niet op tijd geleverd. Ik kan mijn bestelling annuleren en zelf naar de winkel te gaan. Of gewoon wachten op mijn pakje. Ik vind het geen manier om zo met een klant om te gaan. Dame aan de telefoonlijn kan het natuurlijk niets aan te doen, ze moet doen wat haar gezegd wordt.

Toch zal er iets aan gedaan moeten woorden, want als je op je website heeft staan \”OP WERKDAGEN VOOR 20.00 UUR BESTELD VOLGENDE DAG IN HUIS\” en \”Thuisbezorgen: voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis.Plaats je jouw bestelling op een werkdag voor 20.00 uur en kies je ervoor hem thuis te laten bezorgen, dan heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Zondag en maandag zijn bij ons geen leverdagen. Wil je je bestelling niet op de volgende dag ontvangen? Dan kun je een ander bezorgmoment kiezen. We hanteren afwijkende levertijden voor de Kruidvat Fotoservice en brillen op sterkte. Voor de Waddeneilanden geldt een dag extra levertijd. Er zijn een aantal producten met een afwijkende levertijd. Wanneer dit het geval is, wordt dit vermeld op de pagina van het betreffende product.\” dan moet je je aan houden!! Jullie ontvangen het geld op tijd dus dan moet je zorgen dat klant zijn product ook op tijd krijgt!!

Mijn bestelling op tijd te kunnen ontvangen en mocht dat niet het geval zijn dan wil ik de compensatie.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucie Timmerman Sopikova