Klacht: Online bestelling

op 11 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb donderdag 7 juli een bestelling geplaats op www.blokker.nl. Nadat ik de bestelling heb ik geplaatst heb ik geen bevestigingsmail gekregen waarna ik op mijn account zag dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Dit heb ik gedaan en 10 minuten gewacht totdat ik iemand te spreken kreeg, de order zou opnieuw geplaatst worden door hun waarna ik dezelfde dag nog een bevestigingsemail zou krijgen. Volgende dag weer gebeld, weer 10 minuten gewacht. Ze hebben toen weer hetzelfde verhaal verteld, in de avond nog niks gezien. Weer gebeld, weer hetzelfde verhaal, order werd opnieuw geplaatst. Zaterdag langs de Blokker in Breda geweest, filiaalmanager het verhaal verteld. Deze man heeft heel serieus naar mij geluisterd een aangegeven dat hij maandag zou bellen. Uiteindelijk ben ik vandaag 11.07.2016 teruggebeld met het verhaal dat ze de order opnieuw zouden plaatsen. Uiteindelijk in de middag een bevestigingsmail ontvangen en een email dat ze niet alles kunnen leveren omdat de voorraad op is. Het teveel betaalde bedrag zouden ze terugstorten. Door het traag handelen is mijn serviesset niet compleet en kan ik de kortingscode van de bestelling niet gebruiken in de Blokker winkel.

Ik heb ongeveer een half uur gebeld voor een bestelling dat netjes is betaald door mijzelf. Daarnaast zaten er artikelen bij voor een verjaardag, deze heb ik niet kunnen geven omdat het packet niet is geleverd (zoals op de site stond voor 22.00 besteld, volgende dag in huis).

Ik ben tevreden als ik mijn serviesset compleet kan maken in de dichtsbijzijnde winkels, met de kortingscode die ik op de website kon gebruiken.

Ik hoop dit niet meer mee te maken!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 juli 2016 om 13:15 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat er iets mis is gegaan met uw originele bestelling. Deze is niet goed in ons bestelsysteem terechtgekomen en daardoor niet uitgeleverd. Wij doen onze uiterste best om iedere order zo snel mogelijk afgeleverd te krijgen. In uw geval is dit helaas niet gelukt. Hier biedt ik namens Blokker excuses voor aan.

Om dit op te lossen moest uw gehele order opnieuw worden ingevoerd. Tussen uw eerste melding en de uiteindelijke nalevering heeft helaas twee werkdagen gezeten + het weekend. In deze tijd zijn delen van uw bestelling tijdelijk uitverkocht geraakt. Hier is gisteren direct een retourbetaling voor aangevraagd. De rest is aan u nageleverd. De voorraad voor de nog missende artikelen is inmiddels weer aangevuld. Deze kunt u vanaf morgenavond weer opnieuw bestellen. Hiervoor stuur ik u opnieuw een kortingscode toe per e-mail. De kans dat er nogmaals wat mis gaat bij uw bestelling is zeer miniem.

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 13 juli 2016 om 14:19 geantwoord

Beste mevrouw,

Bedankt voor de reactie. Ik heb tot heden nog geen email gehad en ook geen kortingscode.

Groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door SSYY89