Klacht: online bestellen

op 17 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb een aantal weken terug een opleidings bundel van verpleegkundige mbo 4 besteld.deze moet je dan activeren , wat dus niet lukt.
De boeken die ik besteld heb zijn wel gekomen alleen deze bundel dus niet.
2 telefoontjes en 2 mailtjes verder( waar op geen enkele reactie is gekomen) ben ik nog net zo ver.
Slechte zaak, De scholen zijn inmiddels alweer begonnen , maar ik loop nu al achter.
Ik ben niet de enigste die hier tegen aanloopt , ongeveer 12 klasgenoten hebben dit probleem ook.

Als ik eindelijk mijn geld 232 euro terug krijg of mijn bundel , of eventueel een soortgelijke boek.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Arjan, Naar aanleiding van je klacht hebben we je gegevens ingezien. Je licentie staat voor je klaar op je Bundle. Om gebruik te kunnen maken van je digitale licenties dien je de volgende stappen te volgen: * ga naar go.vandijk.nl * maak een account aan met een mailadres en een wachtwoord * vul je klantnummer in bij de pop-up * sluit de browser af * en log opnieuw in op go.vandijk.nl met je mailadres en het wachtwoord Je komt nu op je Bundle en hier staan je licenties voor je klaar. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 september 2016 om 15:20 geantwoord

Beste Arjan,

* ga naar go.vandijk.nl
* maak een account aan met een mailadres en een wachtwoord
* vul je klantnummer in bij de pop-up
* sluit de browser af
* en log opnieuw in op go.vandijk.nl met je mailadres en het wachtwoord

Je komt nu op je Bundle en hier staan je licenties voor je klaar.

VanDijk.nl

Heeft op 21 september 2016 om 10:35 geantwoord

bundel staat er nog steeds niet in.
schandalig , hoe lang duurt dit nog.
Geef het geld maar terug!!!

Alle klachten die gemeld zijn door jan.drok@ziggo.nl