Klacht: onkosten vergoeding

op 03 september 2015 over Online in de categorie Alles-in-1

Eindeloze problemen gehad met dit bedrijf rondom een verhuizing. Ik heb ongeveer 20 keer moeten bellen met het DURE Helpdesknummer om een simpele verhuizing door te geven en hier telkens langdurige in de wacht te moeten staan om eindelijk eens geholpen te worden. Na bijna 6 Weken is het ONLINE dan eindelijk gelukt om een werkende internetverbinding te realiseren op mijn adres (terwijl ze in een mailbevestiging beloven aan mij dat dit max. 3 dagen duurt). Wel worden de abonnementskosten gewoon in de periode dat ik geen gebruik kan maken van internet en tv gewoon geïncasseerd. ONLINE geeft aan dat als ik een coulancevergoeding voor alle onkosten en onterecht berekende abonnementskosten wil ik als alles goed werkt maar moet bellen met de klantenservice zodat zij de klacht kunnen afsluiten en de vergoeding kunnen toekennen. Inmiddels werkt alles redelijk goed alleen is het onmogelijk om een onkostenvergoeding te krijgen. Ik heb gemaild met als antwoord van Online:

Geachte heer/mevrouw

Onze excuses voor het ongemak.
Wij gaan dit gelijk voor u recht trekken en de gemaakte kosten voor u crediteren.
U krijgt hierover een bevestigings mail hier over met het bedrag wat u van ons terug krijgt en wanneer het bij u op uw rekening wordt gestort.
Voor meer informatie kunt u terecht bij onze klantenservice (0900-9515 EURO 0,50 cent per gesprek)

Klantenservice Online.nl

Dit bericht is van 20 juli, het is nu 2 september. Op herinneringsmails wordt niet gereageerd. Zojuist toch maar weer eens gebeld. De medewerker moest even het een en ander uitzoeken en ik werd zoals gewoonlijk weer ruim 12 minuten in de wacht gezet. Opeens werd de verbinding verbroken en geen ONLINE die mij vandaag even terugbelt. Ik kan onderhand beter wekelijks een middag vrij nemen om bij online.nl telefonisch in de wacht te staan, herinneringsmails te sturen of een monteur langs te laten komen (natuurlijk alleen tijdens kantooruren).

Online.nl neem je klant nou eindelijk eens serieus!!!

Neem je klant serieus en zorg voor een (nette) afhandeling

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucas D