Klacht: onjuiste voorstelling van zaken in de advertentie

op 12 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent heb ik via BVA geboden op een auto. In de advertentie stond vermeld dat de airco correct werkend was. Nadat ik de auto had opgehaald bleek echter dat de airco helemaal niet werkte. Voorts was de binnenspiegel beschadigd, de elektrische bedieningspaneel van bestuurderszijde werkte niet, de afstandbediening werkte niet (ook na het vervangen van de batterij niet). Ik kon natuurlijk ook niet aangeven dat ik de auto niet mee zou meenemen aangezien ik via een veiling op de auto had geboden. Echter heb ik via de mail contact gehad met BVA. BVA schuift echter alle verantwoordelijkheden van zich af. Naar mijns inziens is er door BVA bewust of onbewust onjuiste voorstelling van essentiële eigenschappen en/of omstandigheden achter gehouden. Ik mag er als verkoper van uitgaan dat wat in de advertentie staat ook daadwerkelijk kloppend is. Immers ik heb geboden naar hetgeen vermeld stond in de advertentie (zie advertentie in de bijlage).

Gewenste Oplossing:

Als er een passende oplossing komt voor de klachten die ik heb vermeld. In ieder geval voor de airco aangezien in de advertentie stond dat deze correct werkend was, maar dit bleek dus achteraf helemaal niet zo te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

3 maanden geleden - Beste heer Onder, Vervelend te moeten horen dat u klachten heeft over de auto! Ik heb inmiddels uw klachten intern doorgezet voor een gepaste oplossing. Zodra iets meer bekend is zal ik u nader informeren. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Onder Onder

3 maanden geleden - Hartelijk dank. Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Onder Onder

2 maanden geleden - Beste BVA, Tot op heden heb ik nog steeds niks vernomen. Heeft u een indicatie wanneer ik een bericht kan verwachten? Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Onder Onder

2 maanden geleden - Graag zou ik willen weten wanneer ik een oplossing mag verwachten voor de klacht. Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 07 september 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Meneer/Mevrouw Onder,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Wij hebben uw klacht doorgezet naar onze klantenservice.

Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en afgehandeld. U heeft bericht van onze klantenservice over de status van uw klacht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ons excuses voor de late vermelding op Klacht.nl.

Met vriendelijke groet,

BVA Auctions

Heeft op 07 september 2017 om 16:57 geantwoord

Ik heb geen bericht van de klantenservice van BVA. Dit klopt niet. De klacht is niet afgehandeld.

Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Onder Onder