Klacht: onjuiste voorlichting

op 03 juli 2016 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De verkoper vertelde dat ik net zoveel van de hulp kan gebruiken als nodig ik nodig hebt dat is achteraf niet waar je kan slecht drie maal gebruik maken en ook als je geen licenties bezit je geen hulp krijgt. ik wil er eigenlijk weer van af en mijn geld terug heb drie dagen geleden getekend.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn centen terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct PC

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct PC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct PC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct PC

Heeft op 02 december 2016 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste de Heer, mooiman
het spijt ons dat het u niet duidelijk was , echter is het zo dat u onbeperkt gebruik kan maken van onze hulp op afstand service de 3 meldingen wat vermeld staat op de algemene voorwaarden zijn de huisbezoeken .Mocht hierover vragen hebben kunt u het beste ons bellen 088 2223333
Met Vriendelijke Groet ,
DirectPC

Alle klachten die gemeld zijn door willem 1941