Klacht: Onjuiste trackingcode ontvangen en product niet ontvangen

Aldivo op 24 februari 2021 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al kort na mijn bestelling (14 febr.) ontvang ik de trackingcode. Op 17 febr. een melding dat het product geleverd is. Echter was ik thuis en is niets geleverd. Contact met de bezorgdienst maakte duidelijk dat ik een onjuiste trackingcode had ontvangen van Wish.
Contact gezocht met Wish maar ontvang alleen maar standaard berichten en geen actuele up-date van mijn bestelling. Daarnaast van Klarna bericht ontvangen dat de bestelling geleverd is waaraan de betaling gekoppeld is.

Gewenste Oplossing:

Als de status wordt aangepast naar de actuele status zodat het administratief op orde is en de betalingstermijn van Klarna aangepast wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aldivo